Известие

Collapse
No announcement yet.

пропаднал педал на съединител 1.9 жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Аз нещо не разбрах, къде сте подложили шайби та съединителя си е дошъл на мястото?
    Сега с кой съединител си? Новия който ти си купил или новия от джамбазина?
    След като са се усъмнили в маховика, че не е за твоята кола и нещо не е било наред явно, как е лягал новия съединител на него?
    Ако педала е пропадал явно е нещо в помпите или по системата м/у тях.
    Долната помпа как е?
    сега съм с този от джамбазина но тои е абсолютно същият като този който купих аз( валео) а другия го сложиха за проба но нещата бяха същите. Шайбите мисля, че са под претисквателния диск за да се изхвърли към ск.кутия
    alfa romeo 156 1.9 jtd

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от cuiceka Покажи съобщение
      сега съм с този от джамбазина но тои е абсолютно същият като този който купих аз( валео) а другия го сложиха за проба но нещата бяха същите. Шайбите мисля, че са под претисквателния диск за да се изхвърли към ск.кутия
      За маховик си явно
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Като са сложили шайбите не са отместили притискателя към скоростите ами просто самите пружини пластини застават на друго място. Не я знам тази алфа с какъв тип помпи е, но според мен проблема се крие някъде в механизъма.
        Или просто целият маховик барабар с притискателя са по към двигателя или страната където ляга притискателя към маховика е по различна и при сглобяването се получава така, че все едно феродото е по дебело или си имаш проблем в хидравличната/механичната част.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
          Като са сложили шайбите не са отместили притискателя към скоростите ами просто самите пружини пластини застават на друго място. Не я знам тази алфа с какъв тип помпи е, но според мен проблема се крие някъде в механизъма.
          Или просто целият маховик барабар с притискателя са по към двигателя или страната където ляга притискателя към маховика е по различна и при сглобяването се получава така, че все едно феродото е по дебело или си имаш проблем в хидравличната/механичната част.
          Ами то от там се започва - от хидравличната част, която е помпа - успокоител -бутало
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            А какво ще кажете за аксиално изместване на коляновият вал...
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #21
              Възможно е, но не ми се вярва да работи двигателя. Ако има аксиални луфтове.... при натискане на съединителя в много от случаите ще загасне/затормози......
              Колата според мен си е внесена с този проблем, затова е сменен съединителя/помпа...

              Comment


              • #22
                JTD - не е с лагер помпа
                Колкото до изместване на коляновия вал - все си мислч, че ще има много повече и други проблеми за да стигне до съединителя
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  колата върви много добре и няма проблеми с хидравличната част,не гасне единствено сега претриса на 4 та леко все едно не е влезнала в обороти, но май наистина е влезнала така
                  alfa romeo 156 1.9 jtd

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от cuiceka Покажи съобщение
                    сега съм с този от джамбазина но тои е абсолютно същият като този който купих аз( валео) а другия го сложиха за проба но нещата бяха същите. Шайбите мисля, че са под претисквателния диск за да се изхвърли към ск.кутия
                    Ми не знам що е необходимо да се правят тя "подобрения" явно, че маховика не е за тази кола и явно не плащаш за труд щото до сега щеше да ти е по-изгодно да си смениш маховика!
                    Само за инфо маховика на фиатите браво,брава,мареа са с 5мм. по-малки и ако ти е такъв може да не ляга съединителя добре и от там да ти идва приплъзването.....
                    Щом имаш доверие на майсторите, те не провериха ли от каква кола точно е ами гадаят?!!!
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                      Само за инфо маховика на фиатите браво,брава,мареа са с 5мм. по-малки и ако ти е такъв може да не ляга съединителя добре и от там да ти идва приплъзването.....
                      Аз на ланчата си сложих маховик от мареа и нямаше разлика с 5мм. А и къде е разликата от 5мм в диаметъра, дебелина..... бъди по конкретен.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                        Аз на ланчата си сложих маховик от мареа и нямаше разлика с 5мм. А и къде е разликата от 5мм в диаметъра, дебелина..... бъди по конкретен.
                        В дебелина - слагал е шайби. И тук е за Алфа, ланчия и фиат са другаде
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Много добре знам, че ланчия и фиат форума са на друго място, но това не значи, че няма еднакви части между тях. Това, че е слагал шайби не значи, че разликата е в дебелината.
                          Я извадете по шасито какъв е маховика и да проверим къде още се ползва, пък тогава да видим къде е фиат...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                            Аз на ланчата си сложих маховик от мареа и нямаше разлика с 5мм. А и къде е разликата от 5мм в диаметъра, дебелина..... бъди по конкретен.
                            В диаметъра е разликата на Фиата е 230мм. а на Алфата 235мм.
                            Но става въпрос за 1.9ЖТД.
                            Гледам, че на 2.4 Мареа също го дават 235мм.
                            А твоята каква е?

                            Мисълта ми беше защо след ката са видели, че има проблем не са сверили какъв е маховика по номера му а гадаят и т.н.
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #29
                              И аз знам, че разликата е 5мм в диаметъра, но колегата нещо се опитва да докаже, че между трите марки няма общо. На либра 2.4 140 к.с. също е 235мм и го дават като на 1.9 156. При мен го взех от мареа 130 к.с и го сложих на либра 140к.с. Същият маховик един колега ми го искаше за стило 115к.с. мисля, че стилото е такова.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                                И аз знам, че разликата е 5мм в диаметъра, но колегата нещо се опитва да докаже, че между трите марки няма общо. На либра 2.4 140 к.с. също е 235мм и го дават като на 1.9 156. При мен го взех от мареа 130 к.с и го сложих на либра 140к.с. Същият маховик един колега ми го искаше за стило 115к.с. мисля, че стилото е такова.
                                "Мисля" е сложна дума, неподкрепена с доказателства. Това, което аз съм изнесъл според EPER, е така. Доказват го и каталози на фирми-производителки на резервни части.
                                И тая тема стана тема на чесане на езици затова, че едни са мислили, а други не са проверили. А да не говорим, че и колянов вал изместиха вече нанякъде.
                                Предлакам колегата да си разглоби колата и да види наистина какво и е, а не да гадаем
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X